Vraag & antwoord COVID-19 | Coronavirus

Welke maatregelen treft Het Muithuis?

Tot 1 juni verzorgen wij geen shows, workshops en andere activiteiten. We volgen de richtlijnen van het RIVM nauwlettend en passen ons ook bij toekomstige maatregelen aan waar nodig. 

Wat als de workshop waar ik me voor in heb geschreven afgelast is?

Je kunt je zonder extra kosten inschrijven voor een andere datum. 

Wat als alle workshops al vol zitten en ik me niet in kan schrijven?

Wanneer we zien dat de workshops volgeboekt beginnen te raken, plannen we extra datums in. Zo kan iedereen dit jaar nog een workshop volgen. 

Wat als ik een belevenissenbon heb die bijna afloopt?

Je kunt de bon naar ons opsturen, dan verzilveren we deze alvast voor je. Zo hoef je je geen zorgen te maken en kun je je inschrijven voor een datum die jou uitkomt. 

Kan ik mijn boeking voor een show, privéworkshop, groepsworkshop of andere activiteit kosteloos verplaatsen?

Ja, dit kan uiteraard kosteloos. We doen ons uiterste best om samen met de betrokken partijen een nieuwe datum te vinden.

Heeft het zin om nu een workshop of show te boeken?

We raden met klem aan om shows en workshops in de tweede helft van het jaar (v.a. 1 juli) te boeken om teleurstellingen te voorkomen. 

Kunnen vogels het COVID-19 virus krijgen en/of overdragen op mensen?

Er zijn tot op heden geen gevallen van het COVID-19 virus bij roofvogels bekend.